fbpx
Toruń, Polska
+48 503 779 105
info@happynewmedia.pl

10 rodzajów filmów, które pomogą wypromować wydarzenia.

10 rodzajów filmów które pomogą wypromować wydarzenia.

10 rodzajów filmów, które pomogą wypromować wydarzenia.

Film wideo jest świetnym sposobem do przekazywania informacji. Jak podaje wirebuzz.com Widzowie zapamiętują 95% informacji po obejrzeniu video w porównaniu do 10% podczas czytania tekstu. Więc jeśli organizujesz wydarzenie, konferencje lub odpowiadasz za stoisko własnej firmy na targach możesz wykorzystać te 10 rodzajów filmów do promocji Twojego wydarzenia.

  1. Filmy z zapowiedziami wydarzeń

Krótkie wideo przedstawiające podstawowe informacje o wydarzeniu, takie jak: data, miejsce, godzina oraz najważniejsze atrakcje- Wideo nie powinno być dłuższe niż 60 sekund.

Przykład: Zapowiedź szkolenia od Sprawnego Marketingu.

  1. Zapowiedź

Krótka zapowiedź wideo, która składa się z różnych materiałów filmowych, takich jak sceny z poprzednich wydarzeń, ujęcia zakulisowe, czy wypowiedzi uczestników.

  1. Filmy promujące mówców

Krótkie wideo, które promuje wszystkich występujących. Mogą być oparte o wywiad, zapowiedź tego, co będą robić na wydarzeniu.

Przykład: Zapowiedź szkolenia od Sprawnego Marketingu, a zapowiada Rahim Blak.

  1. Filmy promocyjne dla partnerów i sponsorów

Filmy wideo promujące partnerów lub sponsorów mogą pomóc w poszerzeniu grona odbiorców (ponieważ partnerzy i sponsorzy mogą podzielić się nimi na swoich stronach w mediach społecznościowych) lub zwiększyć zainteresowanie wśród własnych członków grupy odbiorców.

Przykład: Nasza realizacja dla GLS Polska.

  1. Wywiady z poprzednimi uczestnikami.

Promuj wydarzenie, kręcąc krótkie wywiady z osobami, które uczestniczyły w poprzednich wydarzeniach. Ich opinia jest świetną rekomendacją dla twojego wydarzenia.

  1. Wskazówki wideo dotyczące uczestnictwa w wydarzeniu.

Dostarczaj cennych wskazówek dla uczestników, którzy nigdy wcześniej nie uczestniczyli w żadnym z Twoich wydarzeń. Wskazówki te mogą obejmować jak się przygotować, czego się spodziewać i jak poruszać po wydarzeniu (szczególnie pomocne, jeśli wydarzenie jest imprezą targową).

  1. Filmy promocyjne konkursu.

Filmy promocyjne konkursu to doskonały sposób na zwiększenie świadomości wydarzenia. Na przykład, jeśli planujesz zorganizować loterię na stoisku targowym, poinformuj o tym wcześniej za pomocą wideo!

Dlaczego warto wykorzystywać video w biznesie?
  1. Highlights

Wykorzystaj świeżość wydarzenia i w ciągu kilku godzin od wydarzenia opublikuj Highlights (czyli skrót) z wydarzenia. Krótkie video składające się z najważniejszych ujęć z całego wydarzenia. Dzięki temu uczestnicy chętniej podzielą się nim ze swoimi znajomymi.

  1. Filmy wideo o aktualnej lokalizacji wydarzenia

Jeśli impreza odbędzie się w słynnym miejscu, warto zrobić krótki film o tym miejscu skupiając się na korzyściach danego miejsca, np. bliskość autostrady, bogata baza noclegowa, bliskość lotniska itp.

  1. Film wideo z całego wydarzenia

Oficjalne relacje z całego wydarzenia umieść w Internecie, w mediach społecznościowych, stronie internetowej i newsletterze.

Przykład: Nasza realizacja z targów Maszbud 2018 w Kielcach dla WRKB GRANIT.

Jeśli chcesz promować swoje wydarzenie za pomocą video, z miłą chęcią mogę Ci pomóc. Możesz mnie złapać pod tym adresem.

Krzysztof z Happy New Media

Autor: Krzysztof z Happy New Media